Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPowers, William G.; Anderson, Susan; Love, Don
TitelOvercoming Resistance to Instructional Technology.
QuelleIn: JACA: Journal of the Association for Communication Administration, 29 (2000) 3, S.286-92Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Administrator Role; Educational Technology; Higher Education; Speech Communication; Teacher Administrator Relationship; Technological Advancement
AbstractAdministrators must convince and motivate faculty to adopt instructional technology if departments are to remain on the cutting edge. Describes seven actions to promote the use of instructional technology: know your faculty; be aware of faculty concerns; use technology yourself; review potential barriers; explore and obtain resources; communicate realistic expectations; and provide rewards and recognition. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: